Hoe krijg je kiwi's rijp?

Ik vind kiwi's heerlijk als ze precies goed zijn. Maar nu heb ik al een week een bak kiwi's in huis die keihard zijn en ongelooflijk zuur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21.4K

Het beste antwoord

Volgens mij rijpen ze alleen sneller door veer (zon)licht en ze niet te koel te bewaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Doe ze met een banaan in een papieren zak. Dan rijpen ze binnen een a e dagen af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg ze bij rijpe appels en ze rijpen ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze in een krant wikkelen, op een warme plaats leggen. Dat ze zuur zijn is misschien de tijd v/h jaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet in de ijskast leggen gewoon op kamer temperatuur.
Dan Worden ze het snelst rijp.
Als je dat al had moet je gewoon geduld hebben.
haha.
Maar jij houd dus heel erg van kiwi's?
Als ik een kiwi eet gaat me tong Prikken en dat duurt een kwartier tot dat het over is weet jij wat dat is/Betekent?

Alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou sommigen bewust achter in de koelkast, daar rijpen ze niet. De rest rijpt goed in de fruitschaal bij ander fruit, op kamertemperatuur. Als de kiwi's opraken haal ik de kiwi's uit de koelkast erbij, die rijpen op hun beurt ook weer.