Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke pillen helpen goed bij afvallen?

Ik heb al dingen gehoord als;
citroenzuur,
appelazijn,
slimmies,
maar werkt dit wel?

Gezond eten en sporten doe ik al,
dus zulke antwoorden hoef ik niet te horen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Geen medicijnen helpen om af te vallen,of je moet met amfetamine willen werken die wel eens in Belgie worden verkocht als zgn afslankpillen. Dit zijn echter drugs. Deze onderdrukken het hongergevoel waardoor je automatisch minder eet en dus gaat afvallen. Afvallen is niets anders dan minder calorieen verbruiken,waardoor het lichaam vetreserves gaat aanspreken en het gewicht afneemt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je portemonnee wil afvallen helpt het enorm goed!

Als gezond eten en sporten niet voldoende helpt, moet je toch naar teveel van een, en te weinig van het ander krijgen.
Veel eten, weinig sporten is fout, veel sporten, weinig eten is ook niet goed.
Balans vinden.

Maar pillen nee, helaas.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar op deze site! Mijn moeder heeft dit gedaan en het beviel haar heel goed. Ik hoor er steeds vaker positieve verhalen over. Ik wil het zelf ook gaan proberen. Het is de site: http://www.herbalife.nl/ Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, appelaziin is niet verkeerd. Maar mijn pers. ervaring heeft te maken met wat eet je. Stop met aardappelen en brood. Eet veel eiwitrijke producten. Stukjes kaas vis gerookte kipfilet veel groentes. Zit zelf de hele dag in auto en ben geneigd dicht te groeien. Ben in 3 maanden ruim 15 kg afgevallen. Veel succes. Het helpt je zeker weten. En.......... Streng zijn voor je zelf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezond eten en sporten is de beste methode om af te vallen. Al het andere is geldklopperij en slecht voor je lijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding