Nee er zijn geen lijsten te vinden waar alle fabrieken opstaan waar levensmiddelen gemaakt worden.
In onderstaande link staan er wel enkele maar ik denk lang niet allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die zijn er zonder meer. De producenten die veterinaire producten verwerken (vlees, vis, melk, eieren, etc) moeten zijn gekeurd en krijgen een eigen "EG nummer", dit nummer moet vermeld worden op het product (ovaaltje met een nummer) en op het CMR of afleveringsbon.

Verder zijn alle bedrijven (in Nederland) geregistreerd (KvK oa, danwel voor de milieu aanvraag).

Dus afhankelijk van welke bedrijven je zoekt, kun je verschillende bronnen raadplegen.

Hier kun je bijvoorbeeld alle bedrijven opzoeken die veterinaire producten naar Europa mogen exporteren.

https://webgate.ec.europa.eu/sanco/traces/output/listsPerCountry_en.htm