Afvallen zonder teveel bewegen (zie uitleg)

Ik wil graag wat kilo's afvallen , want ik ben in bijna 2 jaar erg veel aangekomen door ziekte.
Vroeger bewoog ik erg veel maar door ziekte is dat niet meer mogelijk.
Op goede dagen kan ik wel stukjes gaan wandelen op kinecten ( xbox) of gaan wii'en
Maar daarbij kan het op sommige dagen ook totaal niet.
Graag zou ik wel willen afvallen omdat ik gewoon niet zo lekker in me veel zit omdat ik 60 woog en nu 93 en ik ben 172 lang, dus dat is ook niet erg gezond. Alle tips welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (7)

Phentermine is de oplossing. Niet populair onder de gezondheidsfreaks maar ernstig doeltreffend voor het probleem dat je beschrijft.

Kanttekening is wel dat dit niet voor iedereen geschikt is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Phentermine is een medicijn voorgeschreven om te helpen bij gewichtsverlies bij mensen die zwaarlijvig zijn. het is bestemd om te worden gebruikt op een korte termijn in combinatie met een consistente uitoefening plan en een caloriearm dieet. dit geneesmiddel is een eetlustremmer en een stimulerend middel, en is geclassificeerd als een anorectische.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://en.m.wikipedia.org/wiki?search=Phentermine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fentermine is een amfetamine die in Nederland niet legaal verkrijgbaar is. Lijkt me dus bij uitstek *niet* de oplossing. @Haasje25: en dat komt uit je eigen koker? Of ben je de bron van je citaat gewoon vergeten? http://nl.ogdeo.com/wat-is-phentermine.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
İk weet nu even niet van welke site het is. Maar dit is gewoon kopieeren en plakken.
İk zal kijken of ik kan vinden welke site het was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nl.ogdeo.com/wat-is-phentermine... Hier heb ik het vandaan. İk ben zelf niet bekend met dit middel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is in Nederland inderdaad niet legaal verkrijgbaar, maar het krijgen is zeer eenvoudig. En even een kanttekenig... Het is géén amfetamine maar een synthetische amine. Das iets heel anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je raadt aan illegale afslankpillen te kopen, zonder doktersbegeleiding, aan iemand die al gezondheidsproblemen heeft, net alleen de vage waarschuwing 'niet voor iedereen geschikt'? -1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je leest niet goed... Ik benoem opties maar iemand moet zelf een verantwoorde keuze maken. Daarnaast heeft dit middel gewoon een FDA goedkeuring. Alleen in Nederland wordt het niet voorgeschreven.
Als je niet veel kunt bewegen of sporten zul je je voeding moeten aanpassen. Overleg eens met een diëtiste wat voor jou het beste werkt.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je goed en gezond met voeding om wilt gaan, en op een verantwoorde manier wilt afvallen. Dan raad ik het boek van Amber Albarda aan, Eet je mooi, slank & gelukkig. Ik vind het echt een top boek! Je leert er enorm veel van en snapt dan ook waarom je lichaam op een bepaalde manier reageert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat je niet altijd kan wandelen.. door te wandelen krijg je veel meer energie en ook buiten te zijn in de zon is heel goed voor een mens.
Je moet dus iets aan je voeding veranderen, en het is ook erg afhankelijk van wat je nu eet, en dat heb je niet beschreven dus dan zijn tips of een oordeel lastig.
Mijn algemene tips:
1) Gebruik zo min mogelijk suikers (denk aan frisdrank of snoep, voorgekruide maaltijden, pakjes kruidenmixen etc.)
2) Gebruik minder verzadigde vetten en dierlijke vetten
3) Eet veel verse en onbewerkte producten (fruit en rauwe groenten)
4) Eet alleen nog volkoren of meergranenproducten
5) Drink weinig alcohol. Een glas wijn kan best, maar geen zoete mixdranken (vol toegevoegde suikers en smaakstoffen) of sterke drank.
Neem geen onnodige koolhydraatrijke producten als je ze niet nodig hebt, dus bijvoorbeeld geen chips voor het slapen gaan, of een dikke koek of gebak als tussendoortje. Wil je toch iets snacken, dan kan je beter kiezen voor een stukje fruit of een schaaltje olijven.
Ik hoop dat je iets aan deze tips hebt, succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar weight watchers gaan. mijn mama is daar naartoe gegaan en is veel afgevallen!! kijk eens op WeightWatchers.nl of op WeightWatchers.be

veel succes

Toegevoegd na 52 seconden:
je moet gewoon op je voeding letten. je moet dan niet gaan sporten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je voedselcombinaties letten, iedereen die ik ken die hiermee begonnen is, is zonder ook maar iets anders te doen, een paar kilo afgevallen.
Veel groene thee drinken helpt ook (zonder suiker...).
En voor de rest op je voeding letten, want als je te veel inneemt is het logisch dat je niet afvalt maar bijkomt.
*Elke pondje gaat door 't mondje*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk pondje komt door het mondje... Probeer 500 kcal p/d minder binnen te krijgen en je valt een halve kilo per week af ;)