Heeft iemand ervaring met de halogeen-/convectieoven die Blokker nu in de reclame heeft of met een vergelijkbaar apparaat?

En wat zijn dan je bevindingen? Bakt, braadt, grilt, frituurt en ontdooit hij goed? En kan je er ook nog gewoon mee koken (want dat staat er in de advertentie niet bij)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze beweren bij TellSell op tv (of zo'n dergelijk programma) dat het ook een magnetron is Loenie, en dat je er dus ook mee kunt koken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TellSell is mijns inziens rotzooi voor veel te veel geld. Als je daar iets ziet dat je ook zou willen hebben moet je bij gewone winkels gaan kijken wat zij voor hetzelfde ding vragen.

Het beste antwoord

Hoi, ik heb hem één keer gebruikt. Hij gaf voornamelijk veel licht... Maar ik was er niet zo enthousiast over dat ik hem veel ga gebruiken, misschien kan dat ook nog niet na één keer, maar ik weet het nog niet...
Ben benieuwd naar reacties van anderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb er geen ervaring mee maar in onderstaande link wordt bijna dezelfde aangeboden en daarin kun je wel koken.
Hopelijk kun je er iets mee.