is (net klaargemaakte) warme cake slecht voor de maag?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Lijkt me niet. Warme pizza en quiche zijn ook gebakken en worden warm opgediend. En wat denk je van apfelstruddel en appeltaart net uit de oven. Eigenlijk denk ik dat dit verzonnen is door de moeders, die veel tijd hebben doorgebracht om die cake te bakken, en geen zin hebben om bij de koffie er achter te komen dat de kinderen al zoveel geproefd hebben dat de cake op is.

nee hoor het is niet slecht, er bestaat ook warm appelgebak, dat eet je ook warm... alleen de smaak van cake komt het beste tot zijn recht als deze wat afgekoeld is...

Welnee! De geur van versgebakken cake in je keuken, heerlijk. Je kunt hem gelijk eten, maar als hij nog zo heet is, moet je meer opletten dat je je mond niet verbrandt dan dat je geniet van de smaak. Afgekoeld of lauw, dat eet het makkelijkste. Misschien verwar je het met cakedeeg eten? Dat is ook hartstikke lekker hoor. Toen ik klein was mocht ik met een spatel altijd de deegkom uitlepelen. Een feest! Maar mijn kinderen mogen dat niet omdat ik er rauwe eieren in heb verwerkt.

Nee hoor, geniet er juist extra van, de geuren en de smaken zijn zo fijn dat je spijsvertering al voor het eten begint!

Als dat zo zou zijn dan hadden al mijn broers en zussen nu een maagzweer! Er werd/wordt alleen maar warm opgediend, is ook veel lekkerder, kan het bijna ruiken.....wel kan je er sneller vol van zitten....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100