hoe heet het snoepgoed dat je op de markt kunt kopen?het zijn grote brokken en het wordt klein gesneden waar je bij staat.er zijn verschillende smaken

Toegevoegd na 14 minuten:
je hebt ze in de smaken menthol anijs en dergelijke,volgens mij is het geen jodenvet.ik weet natuurlijk niet hoe wel heet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Bedoel je borsthoning / jodenvet?

Toegevoegd na 30 minuten:
Dan is het Hakhoning!
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
brrr, je vullingen springen er spontaan uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker spul +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja !!!!!!!!!dat is het,bedankt,ik mag nog niet stemmen zit nog maar in niveau 1.anders had ik op je antwoordt gestemd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is het bedankt,helemaal goed met de foto erbij

Andere antwoorden (2)

Het kunnen schuimbrokken zijn, héél veel suiker met een smaakje, die je zo af kunt breken.

Toegevoegd na 3 uur:
n.a.v. je toevoeging: volgens mij heten die anijsbrokken. Op de markt staan ze ze aan te prijzen met kreten als: goed voor de verkoudheid en hoest. En het ruikt heerlijk zoet.