Welke vis soorten kan je bij een ontbijt gebruiken en welke Franse kaas soorten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Rieneke1
12 jaar geleden
een vriend van me eet graag haring met uitjes als ontbijt, brrrrrrrr

Het beste antwoord

Sardines, haring, zalm, tonijn, makreel, forel zijn hier geschikt voor.

Kaassoorten, geitenkaas, roomkaas (evt met kruiden/ananas/peterselie etc), babybell, blauw aderkaas bijv blue d'Auverge, Brie, Roquefort, Camembert.

Voor zowel vis als kaas, op diverse broodsoorten komt de smaak beter uit,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan bij je ontbijt tonijn gebruiken of zalm in blik sardientjes ? Als je dat lust. Op crackers of brood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij een luxe ontbijtje lijkt gerookte zalm me wel lekker.
wat kaasjes betreft zou ik kiezen voor een romige brie.
echt uitgesproken smaken zou ik liever bewaren voor later op de dag.
12 jaar geleden
tonijn of zalm lijkt me heel lekker voor bij het ontbijt.
ik eet niet veel kaas dus dat zal ik niet weten