hoe lang duurt het voor dat de vetverbranding in je lichaam afneemd?

dus je eet s'ochtends en waarneer zou de jan iets moeten eten om je vetverbranding zo hoog mogelijk te houden
zeg maar 5 boterhammen en een avondmaal per dag hoe kan ik dat het best verspijden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het verhaal over stevig ontbijten en heel matig dineren is al weer achterhaald. Het gaat er om dat je niet te veel calorieën op een dag inneemt, dus niet meer dan je verbrand. En het gaat er om de inname van die calorieën zo goed mogelijk over een dag te verspreiden. Zo ongeveer om de drie uur iets eten is beter dan drie maaltijden per dag. Zoiets: 07.00 uur 2 boterhammen. 10.00 uur een appel 13.00 uur lunch, bijv. 3 boterhammen 16.00 uur weer iets van fruit of een kop bouillon. 19.00 uur diner 10.00 uur licht hapje.

Dit is het beste, 's morgens het meest als ontbijt. Lunch iets minder en 's avonds het diner het minst. Ontbijten als een keizer Lunchen als een koning Dineren als een onderdaan.

Je lichaam verbrandt meestal geen vet, want vetverbranding begint pas als je langer dan een half uur redelijk intensief beweegt; dus eet zoals Giweda voorstelt maar zorg dat je minstens een maal per dag een uur beweegt.

Naast wat de vorige persoon al melde (dus elke 3 uur iets eten), kan je om je metabolisme hoog te houden het volgende aanhouden: 2 dagen heel strict eten (om de 3 uur maar niet veel calorieen - 3 dagen normal eten (genoeg, maar niet zoveel dat je zou verdikken) - 2 dagen dat je extra's mag eten (dessertjes - frietjes)

Als je geen overgewicht hebt hoef je geen vet te verbranden, althans geen lichaamsvet. Alles wat je meer eet dan je als brandstof nodig hebt, wordt in lichaamsvet omgezet, als eerste de snelle koolhydraten, zoals suikers en wittebrood. Verbranding hou je op gang door net voldoende te eten, met regelmatige tussenpozen en door voldoende lichaamsbeweging. Drie maaltijden op een dag zijn daarom zo gek nog niet maar veel mensen hebben tussendoor toch trek. Daar kun je rustig aan toegeven maar doe dat met een stukje kaas, worst of een handje nootjes. Liever geen ontbijtkoek of andere zogenaamde 'verantwoorde' tussendoortjes, zoals mueslibars of Sultana's. Die zijn allemaal vergeven van de suikers waardoor je juist meer honger krijgt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100