wij gaan met drie meiden 17 dec na maastricht wat is een gezellig cafe met hollandse muziek waar kan je lekker eten

lekker 1 nachtje weg gezellig uit ons dak

Toegevoegd na 1 minuut:
we zijn wel meiden van 50 jaar haha

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hollandse muziek in Maastricht??
Tuurlijk! :-)

Het beste antwoord

Eetcafé 1900 - zie link
Geniet ervan meiden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

in Maastricht is genoeg te doen. kijk hier: het historische stadsdeel Wyck, het nieuwbouwgedeelte Céramique, in het Vrijthof kun je eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heerlijk met z`n drieën naar Maastricht, het is een geweldige stad, met een heel mooi plein het vrijthof waar je naar hartelust kunt eten en drinken, wij zijn er pas 2 dagen geweest en 1 dag thermae 2000, je kunt er veel plezier beleven in Maastricht, neem de portemonnee mee en nog belangrijker een goed humeur zoldat je veel kunt lachen, en prachtige gebouwe bezichtigen, kerken, wat leeftijd betreft het is niet gebonden aan leeftijd, sjansen en flirten kan altiijd. veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon zelf in maastricht.Het vrijthof is wel leuk maar erg toeristisch het onze lieve vrouweplein is heel erg mooi.Jammer dat het geen zomer is want dan is het een van de gezelligste terassen van nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Maastricht kun je in tal van restaurants en cafes lekker eten. Laat je verrassen en slenter door de intieme straatjes. Gelukkig zijn er geen cafes met Hollandse muziek. Dan moet je al naar een besloten (Hollands) studentencafe gaan, waar de 'ons kent ons' sfeer hangt.. Vergeet niet dat de Maastrichtenaren / Limburgers, de Hollanders de meest irritante buitenlanders vinden.... Maar het kan verkeren: De stad heeft onlangs ook Onno Hoes als Burgemeester geaccepteerd! Maar dan ook hulde aan Hoes: Hij poogt te integreren, leert de taal en kan zowaar het Maastrichts Volkslied zingen! Chapeau!