wanneer krijg je korting bij pizzahut?

mijn vriend en ik gaan geregeld naar pizzahut om pizza af te halen. telkens krijgen we een kortingsbon. als we pizza gaan afhalen, krijgen we de keer nadien een pizza gratis.
nu is onze pizzahut overgenomen door een onvriendelijke kerel. omdat we zaterdag de hele nacht met een overstromingsgevaar te kampen hadden en dus nauwelijks geslapen, wilden wij even eruit en vroegen of we ons bon voor "één gratis" ook konden inruilen als we ter plaatse onze pizza opaten.
Dat kon. We genoten dus van ons eten en de lekkere huiswijn. Maar toen we gingen betalen, bleek dat we géén bon kregen. We begrepen het niet : we hebben in feite méér betaald omdat we ook wijn dronken maar kregen geen bon. Bovendien gooide die man de pizza bijna naar ons hoofd, gaf hij ons geen kruiden etc..
Klopt het dat pizzahut enkel kortingsbon geeft bij afhalen of hebben wij ons laten naaien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

vaak is het zo dat als je met een kortingsmiddel betaald {in dit geval een bon} dat je dan geen kortingsbon krijgt omdat hij die keer geen/minder geld in de la heeft gekregen als dat je het volledige bedrag zou moeten betalen.Als je de volgende keer weer gaat krijg je waarschijnlijk wel weer een bon tenzij de nieuwe eigenaar er mee opgehouden is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt dus een gratis pizza gekregen op een bon.
En daar heb je van genoten en ook van de huiswijn.
En daarna kreeg je niet weer een bon.
Want daar doet die nieuwe eigenaar niet aan.

Hoezo heb je je laten naaien dan?
Er is toch geen wet die zegt dat je altijd een kortingsbon moet krijgen?