kan beide.
ik eet het meestal met een lepel.
maar je kan het ook drinken
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is het toch te dik voor.
rebecca
13 jaar geleden
het kan wel hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan krijgt ie vast een prachtige witte snor:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En die krijgt wel een witte neus!
Om te eten. Drinkyoghurt is om te drinken en iets vloeibaarder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te eten. Als het om te drinken is, is het yoghurtdrink. Dat maken ze wat dunner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er een beetje aan wat je onder eten danwel drinken verstaat.

Als eten is dat je kauwen moet, dan drink je meestal yoghurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yoghurt lijkt eten en drinken tegelijk, maar het restje moet je er toch met een lepel uithalen, dus tendeert yoghurt naar eten.
NM Ben blij dat je die vraag niet over soep hebt gesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yoghurt kan je drinken en eten, mijn voorkeur gaat uit naar eten met een lepel eten. maar het is je eigen keuze.