Heeft iemand een adres in nederland, waar ik ingredienten kan kopen voor een echt engels ontbijt?

Ik bedoel echte bacon, sausages en wat er nog meer bij komt kijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Thomas Green is een winkel met Brits voedsel, en heeft een filiaal in Den Haag. Ze hebben ook een webshop, maar ik weet niet of die in het hele land bezorgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zijn niet zozeer de ingredienten maar de manier van bereiding. De ingredienten kan je overal in Nederland wel kopen, in elke supermarkt, bacon, eieren, wit brood voor toast, zelfs marmelade is nagenoeg overal verkrijgbaar. Dus gewoon even naar de supermarkt en dan heb je alles wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en wat betreft de sausages... het is zo'n beetje hetzelfde als onze braadworst/verse worst. Tenminste, ik proef geen verschil tussen die mijn moeder vroeger klaarmaakte en die ik vorig jaar in engeland had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn diverse winkels die engels producten verkopen.
Deze http://www.britishstore.nl/index.html in Amsterdam ken ik.
Gewoon even google er op los laten zou ik zeggen