Is er maximaal gewicht wat je per dag kan aankomen, of is dat eindeloos?

Stel dat je nooit vol zit, en eindeloos door kan eten...is er dan een momment dat het lichaam ook geen vet meer opslaat of gaat dat dan gewoon door?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=MlfcF1I5e_g
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha daar moest ik ook aan denken lol

Het beste antwoord

Je lichaam accepteert al dat eten natuurlijk nooit; je maag en je darmen kunnen dat helemaal niet aan, en zullen vreselijk protesteren, met alle gevolgen.

Maar als ik even meega, in je theoretische veronderstelling, "stel dat je nooit vol zit, en eindeloos door kan eten", dan ligt het maar aan de genen in hoeverre je vatbaar bent voor al dat vet.
Er zijn mensen die eindeloos kunnen eten, zonder dik te worden, en er zijn ook mensen bij wie zo'n beetje alles wordt omgezet in vet.

Het lijkt mij dan ook dat er (in theorie!!) geen eind komt aan het opslaan van vet, bij iemand die dat in de genen heeft. Varkens en kippen groeien ook supersnel, dus dat kan bij mensen ook. Maar hoever je kunt gaan met deze theoretische veronderstelling? Je zult op een gegeven moment klappen, omdat je huid te strak gaat staan; of je zult totaal niet meer kunnen bewegen. Allerlei organen in je lichaam zullen door al dat vet verdrongen worden, en, om het maar een beetje plat te zeggen: voor dat je superdik bent, zul je waarschijnlijk al lang dood zijn.

In theorie dus eindeloos, maar in de praktijk onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel

Andere antwoorden (2)

dat is niet mogelijk volgens mij
als je echt de hele dag eet dan komt je lichaam in opstand en je gaat overgeven want op een gegeven moment kan je lichaam het niet meer bijhouden om je eten te verwerken/verteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het voedsel dat je eet heeft toch ook een gewicht? Het lijkt mij dat je darmen dan eindeloos voller raakt en dat je dus eindeloos zwaarder wordt.