Is er sinds kort echt een manier om super veel aftevalle met alleen een pil? (Zie link)

Las net dit http://www.gezondheidnieuws.co/be/?t202id=634283&t202kw=3
Is dit echt of te mooi om waar te zijn
Iemand ervaringen?

Toegevoegd na 1 minuut:
De pil heet Purpura bacca

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Te mooi om waar te zijn. Dat kan ik alleen al zien aan de manier waarop ze het promoten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt. En daarnaast kan je ook aan de spieren van die man zien dat hij zeker wel getraind heeft. Dit resultaat krijg je echt niet van een pil.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn zoveel fabrikanten die ook op deze manier reclame maken, of hebben gemaakt. Uiteindelijk bleek dit allemaal niet waar te zijn. Begin er niet aan, dat is het begin van het gehate jojo-effect. Als je stopt met die rommel kom je dubbel het gewicht dat je kwijt was weer aan.
Ritsuka
10 jaar geleden
nee, dit werkt niet. kan ik je zo al zeggen.
enige manier om gezond gewicht te verliezen is voldoende bewegen en op je porties letten (niet te veel en niet te weinig)
een wonderpil bestaat niet.
Ritsuka
10 jaar geleden
En die foto's kun je makkelijk namaken: http://news.yahoo.com/video/personal-trainer-fakes-weight-loss-131408120.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag maar eens aan je huisarts of bel een diëtist. Vraag hem/haar deze vraag en je zal horen dat zulke pillen niet bestaan. Maar omdat veel mensen er in trappen blijven ze ze verkopen. Afvallen doe je door gezond en gevarieerd te eten en veel te bewegen.

Het beste antwoord

Te mooi om waar te zijn.

Zal ik je eens een geheim vertellen? De tweede foto op de genoemde webpagina (74,8kg) is eerder gemaakt dan de eerste foto (98,6kg). Dit is een tactiek die verkopers van dergelijke artikelen altijd gebruiken. Een kwestie van een paar weken goed trainen, foto maken, daarna een week (betaald) bankhangen met heel veel chips, pasta en andere vette dingen. Alle foto's onder het kopje 'Rapporten' op genoemde website zijn op dezelfde manier gemaakt.

Er bestaan geen wonderpillen en 24 kg in twee maanden afvallen is gewoonweg van de zotten; of je moet overspoeld zijn met wilskracht, maar het blijft ongezond. Ook jammer is dat het plaatje van de onderzoeker die op dat moment de 'wonderpil' zelf onderzoekt (rechterkolom) al meerdere keren op het internet is gebruikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onzin, daar leen je je niet voor, met computers kun je zoiets in 5 min voor elkaar krijgen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk natuurlijk bestaan er geen afvalpillen want als die zouden bestaan zouden er geen dikke mensen wezen, daar heb je natuurlijk gelijk in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pelle; je hebt gelijk. De genoemde manier is slechts één van de vele manieren om mensen te manipuleren. Echter, de manier zoals beschreven komt realistischer over en wordt daardoor wel vaker gebruikt, al zal het wel geen weken duren maar meer een kwestie van dagen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat duurt geen weken maar dagen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bijvoorbeeld zal het 'model' wel geen weken vette dingen eten zonder enige vorm van beweging maar zal het slechts een kwestie van dagen zijn, anders wordt het nog gevaarlijk ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jij denkt in enkele dagen 24 kilo te kunnen aankomen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die 24 verzinnen ze natuurlijk.
Hoe ze het wel doen is zo:
http://www.youtube.com/watch?v=M957dACQyfU