Hoe krijg ik een gezond ontbijt?

Hey,

Ik wil leren ontbijten,Ik heb het nog nooit gedaan.

Nu ik geselecteerd ben in het 2e team is het wel nodig.

Ik moet fit zijn,Wat raden jullie me het beste aan?

Hoelaat moet ik ontbijten en wat?

Wat moet ik voor een training of een wedstrijd eten?

Wat moet er in het eten zitten?

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ontbijt ongeveer 20 minuten na het ontwaken. Een gezond ontbijt bestaan uit:
2 boterhammen met beleg.
1 glas vruchtensap en 1 glas melk.
2 stuks fruit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom 20 minuten na het ontwaken?

Andere antwoorden (2)

Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Het geeft je een start.

Je kan heel eenvoudig ontbijten en toch heel gezond.
Een paar bruine boterhammen met kaas, en een paar koppen thee, is al prima.
Een bord Brinta is makkelijk en voedzaam. Warme melk in een kom of diep bord en er dan Brinta in strooien, met honing, of wat bruine suiker.

Yoghurt met het een of andere gezonde strooisel is ook makkelijk, lekker en gezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een groene smoothie.

Gooi wat groente in een blender. Doe er wat blauwe bessen/bosbessen bij, of iets als aardbeien/frambozen.

Water erbij en flink door elkaar mixen.

Binnen een minuut is je ontbijt klaar en begin je de dag met vezels, vitamines en mineralen.