Ja, maar per pil zo weinig dat het niet eens de moeite waard is te vermelden. Vitaminepillen worden (als er een smaakje aan toegevoegd is), vaak op basis van zoetstoffen aangemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er kan een heel klein beetje olie, suiker, of andere koolhydraten in supplementen, waaronder vitamines, zitten. Zelfs als olie het primaire middel is, zoals levertraan en visolie, valt het nog wel mee met de calorieën. Meer dan een paar gram per dag, oftewel 2*9 =18 kilocalorieën, krijg je er niet mee binnen.