Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Je kan in ieder geval cola drinken dat vult
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit eten gaan bij een restaurant met een lopend buffet. En dan zoveel mogelijk naar binnen schranzen. Ik hoef meestal de dag daarna niks te eten. Klinkt misschien aso, maar het helpt zeker weten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
witte chocola dat vult heel snel en je krijgt er niet snel honger van of je moet wel heel er van chocola houden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voedsel klaargemaakt met vetten.
Vetten die we eten, vertragen de doorgang van het voedsel. Door hun hoge verzadigingswaarde vertragen zij ons hongergevoel. Dat geldt vooral voor vetten die zijn aangerijkt met voedingsvezels.
Vetten net als koolhydraten en eiwitten zijn een belangrijke brandstof voor ons lichaam. Het zorgt dat we energie hebben om te leven en te functioneren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontbijtkoek eten en 1 a 2 glazen drinken. Ontbijtkoek neemt water/drinken op en ligt als een (figuurlijk gezien) steen op de maag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel eiwitrijke voeding eten :eieren ,vlees ,vis ,magere melkproducten ,en zeker geen zoete voedingsmiddelen ,want dat zijn snelle suikers ,die doen snel je bloedsuiker stijgen ,en als die even snel terug daalt ,heb je honger ;
Ik eet in mijn eiwitrijk dieet s'morgens alleen 200 gr magere cottage cheese ,en een tas koffie erbij ,en s'middags heb ik nog geen hongergevoel .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding