Pindakaas is niet ongezond, maar teveel is teveel.

In 1 snee brood met pindakaas zitten ongeveer 200 kcal.
Dus als je er 4 in een maaltijd eet, heb je al 800 kcal binnen.

Als je dan voor de rest van de dag ook nog brood met pindakaas eet wordt dat wel ongezond, denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik eet 2 pindakaas boterhammen in de lunch maar wil een 3e is dit teveel of kan dat nog wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok dan ga ik dat doen ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omg! pindakaas verslaving :o xD

Andere antwoorden (1)

Eenzijdig voedsel is nooit goed maar als je graag pindakaas lust en je hoeft niet op je gewicht te letten dan ben je met een paar boterhammen met pindakaas beter bezig dan met gesuikerd broodbeleg. Pindakaas bevat vetten van prima kwaliteit.