Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn gezonde, caloriearme, maar toch hartige hapjes voor "bij de borrel"?

Oh, en ik hou niet van kaas, vrees ik.

KleinDuimpje
een maand geleden
Eitje hard koken, afkoelen, in tweeën snijden, om elke helft een plakje rookvlees.
Ritsuka
een maand geleden
Ik vind komkommer, wortel, paprika of mini tomaatjes ook lekker
tinus1969
een maand geleden
Olijven, bijvoorbeeld.
Gezond, hoewel niet heel calorie arm is bv droge worst, fuet etc.
KleinDuimpje
een maand geleden
Augurk omwikkelen met kipfilet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Er zijn genoeg gezonde en caloriearme hapjes voor bij de borrel die geen kaas bevatten!

Wat dacht je van groentesticks met hummus? Wortels, komkommer en paprika zijn lekker knapperig en de hummus voegt een hartige smaak toe.

Olijven zijn ook een geweldige optie: ze zijn smaakvol en kunnen in kleine hoeveelheden erg vullend zijn. Daarnaast zijn ze vaak caloriearm.

Je kunt ook kiezen voor gevulde champignons met een mengsel van bijvoorbeeld gerookte zalm en kruiden, of zelfs een visspread op een rijstwafel.

En vergeet niet van de snacks als edamame of gemarineerde artisjokken; die zijn ook vaak hartig en heerlijk.

Wie heeft tips voor lekkere, hartige en caloriearme borrelhapjes zonder kaas? Deel jullie favorieten!
(Lees meer...)
een maand geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing