Ik ben op zoek naar gevriesdroogde aardbeien met chocolade (ooit gekocht bij de AH of JUMBO)?

Het ziet er ongeveer zo eruit op de afbeelding. Het gaat om gevriesdroogde aardbeien met chocolade coating. Ik heb het ooit gekocht bij de AH of JUMBO maar kan het niet meer vinden.

Picture for question
7 maanden geleden
1.4K
Ritsuka
7 maanden geleden
Soms hebben ze tijdelijke producten

Antwoorden (1)

gevriesdroogde aardbeien met pure chocolade:

hier nog online te vinden:
https://www.denotenshop.be/pure-chocolade-aardbeien.html#:~:text=Bij%20De%20Notenshop%20vind%20je,een%20kopje%20thee%20of%20koffie!
Aardbeien en chocolade lijken een onafscheidelijke combinatie die het altijd goed doet. Bij De Notenshop vind je nu ook gevriesdroogde aardbeien met een laagje pure chocolade. Die zijn super lekker en doordat de aardbeien gevriesdroogd zijn, hierdoor zijn ze veel langer houdbaar. Geniet van deze overheerlijke snack samen met een kopje thee of koffie!
Toegevoegd op 12 oktober 2023 05:46: tekst
fremar
7 maanden geleden