Is er een suikervrij manier om suikerspin te maken ? stevia is er niet geschik voor .?

Ik vraag dit puur voor kinderen met diabetes en die geen suiker mogen ivm intolerantie .

5.7K
Ritsuka
een jaar geleden
Het heet SUIKERspin, dat is nu eenmaal van suiker.
SimonV
een jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:
https://theveggieperspective.com/what-is-sugar-free-cotton-candy-made-of-2023/
Thecis
een jaar geleden
@Ritsuka
Tja, andere alternatieven voor bepaalde artikel zijn er ook niet. Vlees en melk zijn al 2 zaken die direct bij me opkomen waarvoor zat alternatieven zijn...
Amadea
een jaar geleden
Idee voor de kinderen die geen suikerspin mogen: maak voor hen suikervrije Haagse bluf. Ziet er vergelijkbaar met roze suikerspin uit, maar is veel gezonder.

Geef als eerste antwoord