Blijft avocado in een wrap lang genoeg goed om als lunch te kunnen eten?

Ik zat er dus laatst aan te denken om wraps mee te gaan namen naar werk en om deze thuis dus al te vullen met groentes en dat soort dingen. Nou vind ik avocado dus ook erg lekker, maar ik vroeg me af, als ik s'ochtends mijn wraps maak voor tussen de middag, blijft de avocado daarin dan lang genoeg goed om mee te kunnen nemen? Of is dat tegen die tijd dan echt al helemaal bruin?

2.7K
TurfGraver
een jaar geleden
https://www.startpagina.nl/v/eten-drinken/vraag/556356/boterham-avocado-meenemen/
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Citroensap of limoensap kan helpen tegen het verkleuren. Wat ik ook tegenkom, is de pit van de avocado in het gerecht laten zitten. Niet heel handig met een wrap maar misschien bij de vulling apart.

Geef als eerste antwoord