Is de appeltaart nog eetbaar?

Ik heb gisteren avond een appeltaart gebakken. Nu heeft hij de hele nacht buiten de koelkast gestaan met een stolp eroverheen.
Vanochtend heb ik hem in de koelkast gezet. Is de appeltaart nu nog eetbaar?

een jaar geleden
2.4K
Antoni
een jaar geleden
@risa87, welke oorzaak zou de appeltaart volgens jou misschien niet meer eetbaar gemaakt kunnen hebben? Ik kan er geen bedenken.
risa87
een jaar geleden
De temperatuur in huis
Antoni
een jaar geleden
@risa87, veel dank voor je reactie!

Antwoorden (1)

Ja, eet smakelijk.
De appeltaart kan buiten de koelkast nog 1 tot 2 dagen goed blijven, in de koelkast kun je de appeltaart tot 3 dagen bewaren.
In de supermarkt liggen ze ook ongekoeld, al zijn daar natuurlijk conserveringsmiddelen toegevoegd.
SimonV
een jaar geleden
SentWierda
een jaar geleden
@SimonV. In welke supermarkt ligt ongekoelde appeltaart?
SentWierda
een jaar geleden
Lidl verkoopt appeltaart zowel gekoeld als ongekoeld.
1. Gekoeld: met uiterste verkoopdatum.
2. Ongekoeld -naast het brood- is het een dagvers product. Dezelfde dag afgebakken en verpakt zonder datum. Met drie vermeldingen: dagvers + tijdelijk + op=op.