Hoelang kan je vacuüm verpakt vlees bewaren na opening?

Een pond is voor mij soms net te veel. Hoelang is dat vlees houdbaar na het openen? Je moet het natuurlijk zo snel mogelijk klaarmaken. Zou ik vandaag wat vlees kunnen gebruiken en de rest morgen uit de geopende verpakking kunnen halen?

Het beste antwoord

Je kunt het tot morgen in de koelkast bewaren. Ik zou het idan in aluminium verpakken. Je kunt vacuum verpakt vlees ook, mits goed ingepakt, invriezen. Dan kun je het langere tijd bewaren.
alumiumfolie
Toegevoegd op 30 december 2020 18:16: tekst