Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik "ingevroren" biologische selder bestellen?

Ik vraag mij af waar men "ingevroren" biologische selder kunnen bestellen? Weet iemand dit? Het moet wel ingevroren zijn of bokalen/blikjes zonder toegevoegde zout.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.4K
Amadea
4 jaar geleden
Bedoel je het kruid bladselderij, de hele groente knolselderij of de stengel bleekselderij?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bleekselderij

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wat ik kan vinden is van Demeter tien kilo diepvries blokjes knolselderij,https://www.udea.nl/producten/product/knolselderij-blokjes-1x10-kilo en die kun je bestellen bij Udea.nl
. . .
Bleekselderij is alleen vers te koop, maar zou je vervolgens zelf kunnen invriezen. Dat gaat als volgt: eerst de stengels geheel of in blokjes gesneden blancheren, dan onder koud water afspoelen en vervolgens in een diepvrieszak(je) doen en laten bevriezen. Het is vervolgens een jaar te bewaren.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 10 december 2019 14:35: bron, tekst
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hey Amadea, hebben ze ook bleekselderij?
Amadea
4 jaar geleden
Nee, helaas niet. Dat kun je alleen vers vinden, in alle winkels die biologische groenten verkopen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding