Hoe krijg ik mijn ingedeukte of platte statiegeldflessen weer bol?

6 jaar geleden
2.4K
Amadea
6 jaar geleden
Door er warme lucht in te blazen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dop erop.erin knijpen om kreukels eruit te halen,, dop eraf om lucht in te laten, dop erop, weer knijpen, enzovoorts.

Antwoorden (2)

Door ze in een warme ruimte te zetten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Haha, dat herken ik. De statiegeldflessenautomaat spuugt ze weer terug.
Blazen totdat de ergste deuken er uit zijn en opnieuw invoeren helpt bij mij. Anders op de knop drukken van "storing, vraag hulp"