Wat is er toch gebeurd met de minneola? Zijn ze nog ergens te krijgen?

Sinds deze zomer kan ik mijn favoriete citrusvrucht, de minneola, niet meer in de supermarkten bij mij in de buurt vinden. Ligt dat aan deze winkels en zijn deze elders wel te krijgen of is er een minneolatekort? Kennen jullie plekken waar de minneola wordt verkocht?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K
ronron1212
6 jaar geleden
http://www.veggipedia.nl/consumenten/producten/122
Ik kan ze nog gewoon in de super kopen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welke supermarkt is dat dan? Bij de AH gewoon te koop en af en toe ook in de reclame. En op de markt zijn ze denk ik ook wel te koop.
Amadea
6 jaar geleden
'k Heb ze bij het boodschappen doen daarnet nog bij de Aldi zien liggen, en vorige keer bij de Coop hadden ze daar ook minneola's. Kennelijk dus een bestelfout van jouw supermarkt.
ronron1212
6 jaar geleden
jumbo en inderdaad op de markt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
O ja? Zowel de Jumbo als de appie bij mij in de buurt hebben ze niet. Maar goed te weten dat ze er nog gewoon zijn. Loos alarm - maar ik ga eens praten met de filiaalhouders hier!
AlphaLimaSierra
6 jaar geleden
misschien loopt het fruit niet zo bij jouw super. Een franchiser bepaalt tot op zekere hoogte zijn eigen assortiment. Wij hebben hier een Super Coop in de wijk. Heel klein assortiment groente en fruit te koop. Daarnaast wel 100 soorten diepvriespizza's en dat soort dingen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vanaf zondag 13 augustus bij de Deka in de aanbieding en vanaf maandag 14 augustus bij de AH. Wellicht als het filiaal het normaal niet in het assortiment heeft, dan met een aanbieding toch zeker wel. En anders kun je het nu al vragen of de aanbieding volgende week binnen komt en eventueel kun je dan wat bestellen.

Antwoorden (1)

Minneola's per kilo van 2,49 voor 1.59 bij de Aldi deze week in de reclame.

(en ook de wilde perziken per 2 kilo voor 1.99! staan al op mijn lijstje)

Toegevoegd na 1 minuut:
Minneola's zijn ook altijd wel bij AH te koop, net als de wilde perziken trouwens.