Welke kauwgom is dit?

Hoi, als kind ging ik vaak met mijn moeder naar de vomar en kocht ik vaak kauwgom. Ik weet alleen niet meer welke het was. Wel weet ik nog dat het bubblegum was met vier verschillende smaken. Er zat blauwe en groene bubblegum in, die een vreemde smaak hadden die niet te omschrijven is. Ook zat er cola in. Elke losse bubblegum zat in een papiertje en zat met de anderen in een zakje. Weet iemand welke kauwgom dit is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Antoni
6 jaar geleden
Jawbreakers zitten met vier in één zakje. Misschien bedoel je die. Zie https://2beautygirlsblog.files.wordpress.com/2013/12/image17.jpg of https://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//001551700/000/001551796_001_203307_708.jpg.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, maar die waren het niet.

Antwoorden (1)

Mogelijk betreft dat Bubblicious. Dat merk kauwgom is (of was?) verkrijgbaar in de smaken cola (maar er zit geen cola in, alles is kunstmatig van het smaakje voorzien), suikerspin, druif, bosbes, ananas, tutti frutti, watermeloen, zure appel, aardbei, en tropische punch.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor de reactie! Maar volgens mij wad dit het niet. Tenzij de verschillende smaken in een plastic zak zaten...