In alcoholvrij bier zit hoogstens 0,1% bier. Sommige mensen met hepatitus B mogen geen, maar dan ook absoluut geen alcohol. Dit kan verschillen. Weet je niet zeker of je 0,1% alcohol mag, vraag het na bij je huisarts.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik zou dit overigens even navragen bij een arts, want ik ben geen expert.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sommige alcoholvrije dranken zijn 100% 0,0. dit staat bij mijn supermarkt ook aangegeven tog zou ik voor de zekerheid inderdaad even een arts vragen welke bieren goed zijn en of het een slim idee is.