Kan ik tijdens het volgen van het 'weet hoe je eet' dieet goedkopere supplementen gebruiken dan die van nutrilite?

Ik heb een 2 jaar geleden het 'weet hoe je eet' dieet gevolgd. Hierdoor ben ik veel afgevallen maar ik ben helaas na een zwangerschap weer aangekomen. Nu wil ik het dieet weer gaan volgen maar herinner mij dat de producten van Nutrilite heel duur zijn. Is er iemand die hetzelfde dieet volgt maar goedkopere supplementen gebruikt? Zo ja, welke? En werkt dit? Het gaat om vezeltabletten, eiwitpoeder, mineraal, vitamine- en fytovoedingsstoffentabletten. Ik hoor het graag! :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
lijkt mij geen gezond dieet als je zoveel supplementen nodig hebt.
Vezels krijg je genoeg binnen van je voeding, eiwitpoeder is voor de meeste mensen niet nodig (of je moet veel sporten), vitamines en mineralen krijg je ook van voeding.
Ritsuka
10 jaar geleden
Dan weet je niet hoe je eet :S
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
inderdaad, weet hoe je eet dmv schijf van 5.... dat is pas gezond, goedkoper da supplementen dieetjes en blijvend afvallen zonder hongeren...

Het beste antwoord

Heb mij even verdiept in het weet wat je eet dieet,ten eerste is het niet iets voor de richtlijnen voor gezonde voeding dus je hebt de supplementen die bij het dieet horen nodig
Omdat niet echt duidelijk is wat hier nu precies in zit kan ik je niet vertellen wat je hiervoor in de plaats kan gebruiken
Beter is het dietistendieet waarmee je geleidelijk en op een gezonde manier kunt afvallen
Bovendien is daar ook nog eens ruimte om af en toe eens iets lekkers te nemen
Hierbij kun je ter ondersteuning gewoon multivitaminen slikken en eventueel van die vezeltabletjes voor een sneller verzadigd gevoel van de drogist ,kruidvat en etos hebben prima eigen merk producten
Dus eet gezond en gevarieerd en ga lekker veel wandelen met je kindje en dan komt het goed
Succes