Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Me vriendin wil niet zo veel avond eten en ze is te mager ze wil aan komen maar dat lukt niet Wat kan ik doen om haar te helpen dat ze meer kan eten?

Eerst at ze wel normaal en laatste 8maanden minder en ze valt af ze wil wel wat meer eten maar ze heb geen trek meer na 2 happen zit ze al vol. Wat kan ik doen om haar te helpen dat ze meer kan eten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
676

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Haar het advies geven naar haar huisarts te gaan, die kan haar onderzoeken en een diagnose stellen zodat de oorzaak en oplossing (eventueel met behulp van een diëtist) kan worden gezocht. Ze moet het zelf doen, meer dan steunen kun je haar niet. Sterkte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar de huisarts gaan is een goed idee.
Zegt ze alleen dat ze meer wil eten, of is dat echt zo? Misschien heeft ze een eetstoornis.
Suc6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En...wat gaat de huisarts hieraan doen? Je hoeft je bij zo'n diagnose niet neer te leggen, de huisarts is er ook om te helpen dit probleem op te lossen.
Heel erg lekker koken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan zero en light producten proberen (in drank) NIET IN ETEN!!!!!!!!!!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding