Me vriendin wil niet zo veel avond eten en ze is te mager ze wil aan komen maar dat lukt niet Wat kan ik doen om haar te helpen dat ze meer kan eten?

Eerst at ze wel normaal en laatste 8maanden minder en ze valt af ze wil wel wat meer eten maar ze heb geen trek meer na 2 happen zit ze al vol. Wat kan ik doen om haar te helpen dat ze meer kan eten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Haar het advies geven naar haar huisarts te gaan, die kan haar onderzoeken en een diagnose stellen zodat de oorzaak en oplossing (eventueel met behulp van een diëtist) kan worden gezocht. Ze moet het zelf doen, meer dan steunen kun je haar niet. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar de huisarts gaan is een goed idee.
Zegt ze alleen dat ze meer wil eten, of is dat echt zo? Misschien heeft ze een eetstoornis.
Suc6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En...wat gaat de huisarts hieraan doen? Je hoeft je bij zo'n diagnose niet neer te leggen, de huisarts is er ook om te helpen dit probleem op te lossen.
Heel erg lekker koken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan zero en light producten proberen (in drank) NIET IN ETEN!!!!!!!!!!!!!!