Dieet met hoge efficientie gezocht, wie helpt?

Ik wil uiteindelijk 10 kilo afvallen (van 80 naar 70), dus het dieet moet wel vol te houden zijn. Hoe lang gaat dit duren? En wanneer ga ik de eerste veranderingen merken?

Groetjes!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga niet dieten, want dat is meestal een crash-methode waarbij je als je stopt nog sneller weer op je oude gewicht zit dan dat het afvallen duurde. Zoek eens uit hoe je gezond moet eten, dus vooral niet te weinig, waardoor je lichaam in de spaarstand komt, en je dus nauwelijks afvalt, en niet te eenzijdig. Dus niet alleen maar de ene voedingsstof en niet de andere.

Dat dieeten is niet nodig als je gewoon van alles wat je eet een kwart minder pakt. Als je een bord hebt met eten laat je van alles een beetje staan. Een stuk gebak pak je een klein stukje van zodat je toch eventjes geproefd hebt. Regelmatig eten en bewegen dan weet ik zeker dat je binnen enkele maanden al wat lichter bent . Ga niet te snel want dan komt het er weer heel gauw aan. Succes ermee. Bij mij was het een succes.

Tijdelijk dieeten is geen oplossing voor blijvend gewichtsverlies. Pas gewoon je leef en eetpatroon aan (voorgoed). Eet niet 3 grote maaltijden per dag, maar verdeel ze in 5 a 6 kleinere porties verdeeld over de dag en avond. Eet geen junkfood, zo weinig mogelijk vet en drink zoveel mogelijk water (ongeveer 2 a 3 liter zeker). Eet voldoende groentes en zorg wel dat het voedsel wat je eet voldoende voedingswaarden heeft. Gewoon....lekker gezond leven! Bankhangen en willen afvallen helpt ook niet. Als je je eetpatroon aanpast moet je ook je beweegpatroon aanpassen. (en andersom ook weer) 3x per week naar de sportschool helpt ook een heleboel. Je kunt bijvoorbeeld ook denken aan een voedingscoach voor begeleiding. Iemand die je tips en adviezen geeft bij het (permanent) veranderen van je leef en eetpatroon, zodat je voortaan nooit meer hoeft af te vallen en blijvend in conditie bent. Ik wens je veel succes ermee! http://www.mijnvoedingscoach.nl/home http://www.ingevanhaselen.nl/wat-clean-eating/ http://www.voedingscoachingtinekeschaper.nl/?page_id=112

Snel is nooit goed, maximaal een kilo per week. Diëten zijn een ramp, je denkt dan de hele tijd aan eten. Zoals elders al gemeld: volg gewoon een paar voedingsregels die mij ook hebben geholpen: - Eet 's ochtends een uitgebreid en voedzaam ontbijt (eieren, volkorenbrood, worst, maar ook fruit). - Eet altijd bewust! Eet dus altijd aan tafel. Eet niet voor de tv, aan de computer of tijdens het autorijden, en lees niet tijdens het eten. - Vermijd zoetigheden, want daar krijg je honger van. Vermijd ook zoetstoffen (worden in de varkensfokkerij gebruikt). - Vermijd lichte koolhydraten (pizza, pasta, chips, ketchup) en vermijd alle snacks. - Drink geen zoete dranken. - Drink veel water (vult de maag en vertraagt de spijsvertering). - Eet rood fruit en rode groente (liefst rauw, dat is beter voor de spijsvertering). - Minder voorbewerkt voedsel (bijvoorbeeld volkoren zuurdesembrood) is beter dan voorbewerkt voedsel (zoals witbrood). - Vermijd alcohol (veel calorieën). - Zorg ervoor dat je dagelijks beweegt: ga met de trap in plaats van met de lift, doe een paar push-ups voor de tv, ... - Vermijd de bus en de auto. Ga te voet of met de fiets.

Bronnen:
http://intestino-y-psicologia.blogia.com/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100