Helpt een mandarijn rollen om de schil losser te maken?

Sommige mensen doen dat. Rollen en kneden een mandarijn. Zo laat de schil makkelijker los zeggen ze.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik doe dat ook. Niet alleen bij mandarijnen, maar ook bij sinaasappels.

Het beste antwoord

Ja, daardoor word het zachter en flexibeler en is het natuurlijk ook makkelijker om het schilletje eraf te halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, de schil gaat losser zitten van de mandarijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe dat zelf oo altijd! En ja het werkt, als je de manderijn gewoon zo afschilt zitten er vaak een wit randje/vliesje omheen, door te rollen maak je die los!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is wel om je rolt de mandarijn om een beetje flexibel te maken, en dan is de mandarijn een beetje in elkaar gekrompen en dan kun je de schil er wat makkelijker afhalen.