Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil het Cambridge dieet gaan doen maar zonder consulent. Waar kan ik de Cambridge Dieet shakes, repen en soep bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
27.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het Cambridge-dieet heeft helemaal geen RUK met gezond eten, gezonde voeding of een gezonde leefstijl te maken, maar is typisch een van die 'voedselvervangende' speed-dieten die op de lange duur alleen maar teleurstelling brengen, want er is niets veranderd. Ik zou me dus wel tien keer bedenken voor ik daar ook maar een cent aan uitgaf.
Als je alleen maar aan de poeders en shakes wil, kun je net zo goed een van de goedkopere alternatieven uit de supermarkt kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je uiteindelijk aankomen dan?
Antoni
11 jaar geleden
Diëten is per definitie ongezond; het volledig en structureel verbeteren van leefstijl en eetpatroon is veel verstandiger en levert een beter en langduriger resultaat. Laat je voorlichten en helpen door verstandige professionals!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mijn mening over dit type wan-dieten heb ik al in een reactie meegedeeld, maar als antwoord op je vraag : Cambridge-producten zijn alleen via een consulente te bestellen, en niet in de vrije verkoop. Gelukkig maar, want leven op 500 calorieën per dag is voor NIEMAND gezond, tenzij je tegen de 250 kilo weegt en voor een operatie in moordtempo moet afvallen.

Het KAN dus niet zonder consulent. Daar zit blijkbaar ook een groot deel van de winst : de enige reden van bestaan van dit type bedrijven. Ze hebben niet het beste voor met jou en jouw gezondheid, maar met hun eigen portemonnee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor je eerlijke antwoord.
paulus811
11 jaar geleden
En het is nog erger, het spul is echt niet te (..)eten.
Nee, dat is niet mogelijk:

"Cambridge Weight Plan is een (Very) Low Calorie Diet ((V)LCD), wetenschappelijk getest en medisch verantwoord. De consulent ziet toe op een juist en verantwoord gebruik. Het is onderdeel van de zorgvuldigheidsprocedure van Cambridge Weight Plan Benelux BV dat het dieet niet online of in de vrije verkoop wordt aanbiedt. Begeleiding door een consulent is absoluut noodzakelijk voor de juiste voorlichting en ondersteuning."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
NERGENS!!, het gaat alleen om geld, je word zeer slecht begeleid! maar alleen dan kan het gehaald worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding