stel je voor je hebt een fles van 'Spa' van 1,5 liter en ik vul hem en als ik dorst heb drink ik gelijk 1/2 dus de helft kan dat slecht zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan geen chocola van maken!

Antwoorden (2)

Kan, hoeft niet.

Het kan slecht zijn als je net daarvoor al 5 liter hebt gedronken, anders kan het geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar soieso is 5 liter water niet goed
je hoort niet over de grens te gaan want dat is soieso al slecht doen.
Je nieren kunnen ongeveer een liter water per uur aan. 0.75 kan dus, maar pas er mee op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus je moet die 1,5 liter water per dag verdelen over 1 hele dag? gewoon elke pauze op werk of school kwart van dat water drinken en niet gelijk 1,5 liter in 1x ..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afhankelijk van het weer en je activiteiten drink je wat meer of minder. Het is inderdaad het beste om dat over de hele dag te verspreiden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
activiteiten vind ik niet belangrijk want ookal zit je stil zit je geestelijk iets te doen, moet je alsnog elke dag 1,5 liter tot 2,0 liter minimaal drinken ik had al eerder gehoord dat je water moet verdelen over 1 hele dag want anders kan je problemen krijgen. Persoonlijk ik zelf dronk 1 jaar elke dag water maar binnen half uurtje had ik 2 liter op in 1x, ik ging het niet verdelen over 1 hele dag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je nu zegt is onzin. Of je op kantoor werkt of zware lichamelijke inspanning verricht bepaald medw hoeveel je moet drinken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bijna elke dokter vind dat elke mens gewoon 1,5 liter moet drinken 'elke dag' 1,5 hebben we nodig is ook goed voor ons maakt ons lichaam schoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zeg ook nergens dat het niet zo is. mijn antwoord bevalt je niet daarom zo defensief
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, ik heb geen probleem met jouw antwoord
je hebt gelijk met 'je moet 1,5 verdelen op 1dag'