hier enkele tips:
- als je vlees eet, bevries het dan eerst 24-48 uur voor het koken
- eet veel verse groenten en fruit (dus niet uit blik)
- Je handen goed wassen voor het eten
- anti parasietmiddelen zijn: uien, knoflook, pompoenpitten, kruidnagel, papaja's en ananas
- fastfood en vetrijke snacks kan je beter voorkomen (dit zou parasieten kunnen voeden, en het is goed voor je gezondheid)

een echte lijst heb ik niet gevonden op het internet. Je kan beter naar een dokter of voedingsdeskundige gaan en daar met hem/haar eens overlopen wat allemaal kan en niet kan.

Succes!!