Hoeveel gram vet en Calorieen mag ik per dag maximaal consimeren met mijn intensieve sportdagen?

hoi ik ben een jongen van 23jaar lengte 177lang en weeg 70,5kilo ik had een vraag over hoeveel gram vet voormij per dag ideal zou zijn even me schema uitleggen per dag ik loop zon 1.5 uur daarbij volg ik 35min cardio weerstand 15 harslag 170 en een uurtje krachtraining zon 10 toestellen doe het altijd rustig maar intensief de krachtraining.. hoeveel gram vet mag ik per dag maximaal consimeren aangezien ik boven het gemiddelde beweeg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat is wel erg veel sporten op een dag, pas op dat je jezelf niet overtraind.
Ritsuka
11 jaar geleden
Niet echt een getal aan te plaatsen, kwestie van luisteren naar je lichaam en kijken hoe het op veranderingen reageert.
Ik zou eerder kijken dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt en dat je gezond eet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel calorieën eet je per dag, en blijf je hierdoor op gewicht?

Antwoorden (1)

Ik heb op basis va je 22BMI, berekend dat met 75% sport toeslag, 30% arbeidstoeslag en 10% SDW kom je op gemiddeld 138gram per dag aan vetten.