Heeft iemand ervaring met ID-alG tabletten?

Dit zijn tabletten die extract van zeewier bevatten, en zouden helpen bij het verminderen/kleiner maken van vetcellen.
Op internet heb ik maar 1 (Nederlandse) recensie gevonden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
11 jaar geleden
Werkt niet, anders zou iedereen wel slank zijn en was het overal op het nieuws.
Enige manier om gezond af te vallen is gezonder eten, op je porties letten, meer water drinken en meer bewegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou er niet aan beginnen. Zeewier kan hoge hoeveelheden jodium bevatten, dat kan de schildklier opjagen en je kunt er schildklierproblemen mee oplopen. Soms tijdelijk soms permanent...
Geen goede manier om af te vallen. Zou verboden moeten worden.

Het beste antwoord

Een vriendin heeft ID-alG tabletten gebruikt maar kreeg een veel te hoge bloeddruk dus is er mee gestopt.

Toen heb ik meratol voor haar gevonden waar ook bruin zeewier inzit maar in veel mindere mate,het is een combi van 4 verschillende natuurlijke extracten.
Zij heeft er veel baat bij en heeft geen last van bijwerkingen waarmee ik niet durf te zeggen dat dit voor een ander ook zo is!!!

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!
Groet vlindertje

Kopie:
Het is een aanvulling op uw dieet,helpt om calorieën te verbranden, versnelt uw stofwisseling, vermindert eetlust, blokkeert inname van koolhydraten en zorgt ervoor dat snoeplust afneemt.

Meratol bestaat uit vier belangrijke ingrediënten. Elke van deze ingrediënten is volledig natuurlijk, waardoor Meratol een veilig alternatief is voor al die andere dieetpillen die vaak schadelijke chemicaliën bevatten.

Ingrediënten

Capsicum Extract – Ook bekend staand als chili peper, capsicum zorgt ervoor dat uw inwendige temperatuur omhoog gaat. Capsicum versnelt uw stofwisseling, wat het lichaam helpt om vet en calorieën te verbranden.

De Vijgcactus – Deze plant wordt in diverse herbale medicijnen gevonden. De vezels van deze plant binden het vet in en verhinderen opname van vet door het lichaam.

Bruine Zeewier Extract – Zeewier bevat veel jodium, en dit zeewier extract bevordert de werking van de schildklier. Hierdoor helpt u uw stofwisseling te versnellen. Een snellere stofwisseling zorgt ervoor dat u sneller vet en calorieën verbrandt en zo sneller afvalt.

Cactus Extract – Bekend om het cholesterol verlagende karakter. Cactus extracten hebben al lange tijd geholpen bij het verliezen van ongewenst gewicht. Het heeft ook een ontstekingsremmende werking en gaat bacteriën tegen, en dat maakt het een goede aanvullig op uw dagelijkse dieet.

Werkt Meratol Als Afslankpil?

Meratol biedt een systeem van 4 manieren om gewicht te verliezen. Elk van de hoofdingrediënten werken samen om u te helpen uw ideale gewicht te bereiken.
In plaats van enkele kleine stapjes per keer om af te vallen, valt Meratol uw extra gewicht hard aan. Meratol versnelt uw stofwisseling, blokkeert opname van vet en koolhydraten, verbrandt calorieën sneller, vermindert uw eetlust en remt uw snoeplust.
Als u Meratol gebruikt naast uw gewone dieet en lichaamsbeweging, dan vliegen de ponden eraf op een veilige en makkelijke en bovenal, natuurlijke manier.