Wat zijn betrouwbare en goede eiwitshakes zonder bijwerkingen?

Ik ben 16 jaar en ben net begonnen met krachttraining. Ik ben op zoek naar een goede eiwitshakes, die ik kan vertrouwen en die geen nare bijwerkingen meebrengt. Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

kijk op www.bodystore.nl er is een aanbieding van eiwit shakes + creatine voor 29.95 ! goed betrouwbaar spul, gebruik het zelf ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De whey perfection van body en fitshop is als je mij vraagt de best. alleenmaar eiwitten goede smaken en geen rotzooi erin.
Zelf vind ik wel dat je nog te jong bent voor kracht training. Het beste kan je beginnen als je helemaal uitgegroeid bent dus als je 18/19 bent.

En als je dan zo vroeg al begint, hou het dan alleen bij eiwitten en zeker geen creatine of gutine
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een lastige vraag die je stelt. Elk merk zal zijn uiterste best doen om het beste product op de markt te brengen. Ik denk dat je je het best kunt wenden tot bedrijven die al heel lang op de markt zijn en dit soort producten als hun core-business beschouwen en het niet aanbieden omdat het een hype is. Kijk bv. naar merken die al heel lang bestaan en daarbij ook een 100% tevredenheidsgarantie bieden.

Ikzelf werk bijv. met de producten van Herbalife en ben super tevreden over de 24 sportvoedingslijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er bestaat geen beste shake.

bij verkeerd gebruik zijn ze allemaal ongezond.

je bent net begonnen met krachttraining zeg je, en veel mensen gaan dan ook rommelen aan hun dieet.

als jij niet het uiterste van je lichaam vraagt heb je die shakes helemaal niet nodig.
ook iemand die traint (werkt aan spieropbouw) heeft respectievelijk weinig eiwit nodig.

het is beter om op je dieet te letten. mager vlees, kip, rood vlees, tussendoor een banaan voor de energie.

van een shake krijg jij geen spieren, daar liggen de zaken wat ingewikkelder voor. die shakes zijn geen wondermiddel.

meer info in de onderstaande link