Waarom word ik kotsmisselijk en trillerig en krijg ik zelfs koorts van het innemen van multivitamine bruistabletten?

Ik ben een paar weken geleden begonnen met het om de dag innemen van bruistabletten gemengd met water. In het begin had ik nergens last van maar vorige week na het innemen van een bruistablet, werd ik in de tram plotseling heel ziek. Ik ging trillen had koorts en had het gevoel elk moment te kunnen overgeven. Het was zelfs zo erg dat ik onmiddellijk terug naar huis moest.
Thuis aan gekomen ging ik naar bed en heb ik me een uur lang niet verroerd. En daarna.... Weer kiplekker...
Toen ik vandaag weer misselijk werdt na het innemen van een bruistablet met water wist ik het zeker. Voor mij geen bruistabletten meer.

Nu de vraag; hoe komt dit? heb ik een overdosis? Het zijn die van de albert heijn zonder aspartaam.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bekijk eens goed welke ingrediënten er in zitten. Er zit er vast een in waar je allergisch voor bent. Niet meer nemen, deze pillen zijn niet geschikt voor jou. Het kan ook nog zijn dat je in de tram iets anders hebt gehad, en dat 'in je hoofd' verbonden hebt met de bruistabletten. Je zou nog eens de proef op de som kunnen nemen met dit in je achterhoofd, en je dan heel goed afvragen of je het gevoel zelf opwekt (zoals bij b.v. een paniekaanval) of dat er echt lichamelijk iets gebeurt.

het kan een toevallige samenloop van omstandigheden zijn. of dat je voldoende vitamines binnenkrijgt. Waardoor je bv een overdosis van een bepaalde stof binnenkrijgt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100