Eet je bij het brooddieet alleen volkorenbrood?

Of kun je ook witbrood eten? En krentenbrood?

Toegevoegd na 57 seconden:
De bouillon die je er bij drinkt, is dat gewoon van een blokje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
gaat niet werken om af te vallen, je eet veel te eenzijdig. Helemaal geen groente en fruit? alleen maar brood en bouillon?

Het beste antwoord

Het brooddieet is af te raden omdat het geen gezonde manier van eten is en je er niet van afvalt.
Wil je het desondanks doen, eet dan gezond brood, dus volkorenbrood.
En bouillon die je zelf maakt, is altijd veel minder zout dan van een blokje (je kunt in 1 keer een hele pan maken en porties invriezen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is ten zeerste aan te bevelen om zo grof mogelijk volkorenbrood te eten als je het brooddieet gaat volgen. Want witbrood bevat veel te weinig voedingsstoffen, en krentenbrood is hartstikke zoet dus niet geschikt voor een dieet. De bouillon kan je ook uit zo'n potje poeder van Maggi maken, die hoef je heus niet zelf te koken.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar mag het wel, witbrood?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het mag wel, maar verstandig is om bruin te nemen in verband met vezels (stoelgang) en minder voldoening van wit brood en daardoor te veel er van eten en dan ben je weer bij af ! ;)
Amadea
11 jaar geleden
Mogen is niet het goede werkwoord. Je zult al gauw merken waarom als je het met witbrood gaat proberen, dat is echt onverstandig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volkoren is wel goed maar zo grof mogelijk niet, zeker niet die met hele graankorrels. Die poep je onverrichter zake net zo heel weer uit.
Je kunt gewoon bruin brood eten, witbrood en krentenbrood is vaak te lekker/te weinig vullend en te zoet.
Van een blokje of een potje (+ tuinkruiden = lekker) kan je inderdaad bouillon drinken.

Succes !