In normale gevallen: heel veel bewegen, gezond eten, veel water drinken.

Andere methoden werken niet. Wondermiddeltjes bestaan niet, anders hadden we nu geen vette mensen gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult dan moeten werken met je lijf.
Spieroefeningen doen, sporten, work- out in de sportschool, hard fietsen tegen de wind in enz. je zult er moe door moeten worden, zweten en je dan voldaan voelen. Vooral veel water drinken en de fisdrank/alcohol moeten matigen, liever nog laten staan zolang je aan het vet wegwerken bent. Redelijk eten betekent dan in mijn vizie; wel gezond eten en vooral met veel variatie, zodat je voordeel hebt van veel mineralen en vitamines die nu eenmaal niet in alles evenveel zitten, daarom de variatie.
Probeer ook niet vaak te snacken, af en toe mag best wel een keertje, maar vet en suikers moet je wel zoveel mogelijk beperken. Je moet echter wel vet in je voeding hebben, dus niet helemaal vermijden, anders merk je dat vooral aan de darmen. Veel vezels is ook iets dat niet mag ontbreken en neem magere zuivelproducten ipv de volvette soorten.
amc
12 jaar geleden
Was het maar waar dat we het konden verliezen :p

bovenstaande antwoorden hebben al goede voorbeelden genoemd, maar ik voeg er graag nog iets aan toe.

Vet kun je ook operatief laten ''weg zuigen'' zoals ze dat noemen. Dit is de snelste manier om vet te verliezen ;)

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb je ''vraag'' te snel gelezen :)

Ook kun je 3 kannen met frietvet kopen in de winkel. Op de terugweg naar huis zet je de 3 kannen op de grond en zingt een liedje. Pak daarna de 2 kannen weer van de grond en ga naar huis. Je kunt nu nog steeds redelijk blijven eten, en dat terwijl je 1 kan vet bent verloren :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Flauwe toevoeging. Het is wel mogelijk om vet te verliezen, als je weet wat een gezond eetpatroon is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met mijn toevoeging kun je 2 dingen doen. Erom lachen of er jezelf druk over maken. Van beide verlies je vet ;)
Hardlopen voor het avondeten en niet snacken 's avonds. Verder hoef je niets te veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier zijn wat tips:

■Pak steeds de trap in plaats van de lift of roltrap. Dit helpt je om wat extra calorieën te verbranden. Het lijkt misschien niet veel, maar als je alle inspanningen van een maand optelt kan het toch behoorlijk oplopen. Op jaarbasis kan het wel zo’n 2 tot 3 kilo schelen.
■Als je zin hebt in een snack, neem dan een augurk of een stuk komkommer. Ze zijn lekker hartig en bevatten zeer weinig calorieën. Je verbrandt zelfs meer calorieën met het kauwen en verteren dan er in zitten.
■Drink vlak voor het eten een flink glas water om je maag al wat te vullen zodat je uiteindelijk minder eet. Je zult merken dat je sneller voldaan bent en misschien zelfs het dessert over wilt slaan.
■Drink geen frisdranken of vruchtensappen. Als je het veel drinkt en dit niet meer zou doen kan het op weekbasis wel zo’n 3000 calorieën schelen.
■Ga geen boodschappen doen als je honger hebt. Altijd eerst eten zodat je geen honger meer hebt. De chips, snacks, snoep en andere junkfoods zullen nu minder aantrekkingskracht op je uitoefenen.
■Laat je niet in de maling nemen door zogenaamde vetarme, dieet of light producten. Ze bevatten misschien minder vet maar vaak wordt dat gecompenseerd door extra suiker of koolhydraten. Let ook op met het nieuwe ‘ik kies bewust’ logo. Dit logo geeft aan dat het de ‘gezondste keuze’ is binnen zijn categorie. Terwijl een andere keuze, buiten de categorie, een veel betere zou kunnen zijn.
■Hang foto’s op je voorraadkasten en koelkast van hoe je er (weer) uit wil zien of van gebeurtenissen waar je naar toe moet zoals een bruiloft of een vakantie. Het zal je helpen de verleiding te weerstaan als je iets uit de voorraadkast of koelkast wil pakken om te snacken. En als je al bent afgevallen en fit bent kun je natuurlijk ook een foto ophangen van jezelf toen je wat dikker en niet erg fit was.
■Eet langzaam. Het duurt even voor de hersenen het signaal krijgen dat je vol zit. Als je maar langzaam genoeg eet geef je je lichaam de tijd om je hersenen in te lichten dat je genoeg hebt en dan kunnen je hersenen het signaal ’stoppen met eten’ afgeven.

Bronnen:
dieetblog.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door van nu af aan alle tussendoortjes, en chips, zoutjes, etc
weg te laten,maar gewoon wel drie keer per dag normaal te
eten. Dus niet meer snoepen, en zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je meer energie verliest dan dat je naar binnen werkt!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige manier om snel vet te verliezen, is liposuctie.
Bij een goed dieet zul je langzaam afvallen, maar dat verloren gewicht blijft ook weg - mits je gezond blijft eten en bewegen.
Val je te snel af, dan zet je je lijf in de noodstand en val je al snel niet meer af of ga je juist weer aankomen.