Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn honger stillen?

De laatste tijd heb ik ontzettend veel honger/trek terwijl ik best wel eet. Wel allemaal boterhammen en fruit/groente, dus volgens mij niet schadelijk, maar ik heb ook een onbedwingbare trek in snacks en ander voedsel vol calorieën.
Hoe kan ik mijn honger stillen zonder allemaal dure middeltjes te kopen en zonder me helemaal vol te proppen met snacks?
En kom je van brood ook aan?

Toegevoegd na 22 uur:
Voor extra informatie aangezien daarnaar gevraagd werd:
Ik ben 19, een vrouw, volgens voedingscentrum is mijn BMI precies goed, maar aangezien ik niet zeker weet of ik die op goeievraag.nl mag zetten ga ik dat niet doen.
Ik eet vooral volkoren boterhammen met kaas/worst, mandarijntjes, appels, komkommer etc.
Ik let niet perse op de calorieën van een product en ik wil ook niet perse afvallen, ik ben hartstikke tevreden met mijn figuur, maar ik heb geen zin om veel aan te komen. Vandaar :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij moet je wat minder op calorieën gaan letten.
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe oud ben je? Jongen of meisje? Wat doe je aan beweging? Wat eet je precies op een dag? Wel goed dat je vooral op groente en fruit snackt.
Eet je volkorenbrood?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om een goed beeld te krijgen! Zouden we moeten weten wat je nu allemaal eet en hoeveel. Wat bedoel je met snacks en vol voedsel. Wat voor eten is dat? Hoe oud ben je! Hoe actief is je leven! wat is je gewicht en lengte. Echt heel belangrijk om te weten voordat ik je goed advies kan geven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook.
Vooral s'nachts.Ik heb dan wel ondergewicht,maar ik wil er meestal niet aan toegeven.
Ik eet vooral fruit,groente en yoghurt en een beschuitje enzo,en dan voel ik toch dat mijn lichaam behoefte krijgt aan brood en dat soort dingen.