Wat gebeurt er als je iets beschimmelds hebt gegeten/gedronken? Moet je daar iets aan doen?

11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ooit eens ver beschimmelde gevulde koeken gegeten. (Zat aan de onderkant dus zag het niet) . Door het idee werd ik misselijk maar verder nergens last van gehad terwijl de onderkant echt groen was.

Het beste antwoord

Dit ligt er vooral aan wat voor voedsel het wat. Rotte/beschimmelde vleeswaren kan gevaarlijk zijn, maar als het bijvoorbeeld groente of fruit is, is het niet gezond, maar dan is er meestal niks ernstigs aan de hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Correctie: Wat voor voedsel het *was.

Andere antwoorden (2)

Als je het al gegeten/gedronken hebt en je bent nog in staat om hier de vraag te stellen: NIKS. Laat moeder Natuur haar gang maar gaan, komt er vanzelf weer uit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal is er dan niets aan de hand. Je kunt het beste dan veel water drinken.