Welk eten kun je het beste eten bij enorm ondergewicht? (dus waar je niet snel vol van zit, maar waar wel veel kcal in zitten)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nutridrink is erg goed hiervoor. Dan hoef je je niet vol te proppen. Je hebt het in verschillende smaken.
Je kunt het op doktersadvies of via de diëtiste verkrijgen.
Ook kun je het zo in de winkel kopen maar dit wordt echter niet vergoed.
Bespreek het eens met je huisarts.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Klopt, dat zijn fijne producten. Je kunt het vaak vergoed krijgen door de verzekering.

Andere antwoorden (5)

je kan het beste gewoon gezond en regelmatig eten.

te snel aankomen/afvallen is slecht voor je hart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goede diëtiste kan je helpen met een verstandig dieet, waarvan je aan kunt komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pasta bijvoorbeeld.
wel zou ik vooral regelmatig eten.
ineens veel aankomen lijkt me niet gezond.
doe rustig aan en schakel idd zo mogelijk een dietist in om verantwoord aan te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eet regelmatig en veel tussendoortjes, geen frikandellen, maar gezonde tussendoortjes, een evergreen, fruit, yoghurt enz.

Toegevoegd na 2 minuten:
En gebruik volle melkproducten, volle melk, volle yoghurt, room.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen gezond: dus veel verse groenten die je zelf klaargemaakt hebt en wat vlees erbij. De groenten moet dan wel overheersen.
Daar zal je lichaam het meeste aan hebben om fit, helder en gezond te zijn.
Beperk je in eerste instantie tot alleen de drie maaltijden op een dag.