Soms vergeet ik om te eten, tips?

Soms dan ben ik aan het eind van me dag en dan denk ik, wacht... ik heb niks gegeten? Of in de laat middag meestal, realizeer ik me dat ik niks gegeten heb..

Toegevoegd na 1 minuut:
En dat vind ik storend want me lichaam verzameld nu dus alle calorien ._.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Zet een wekker die elke 3 uur afgaat, en zorg dat je dan wat eet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zodra je minder dan 1200 kcal eet, gaat je lichaam inderdaad alles opslaan, omdat hij denkt dat er hongersnood is.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ga je naar school/werk of ben je vrij?
Op werkdagen vind ik het veel makkelijker, ik koppel het aan de pauzes.
In de weekenden krijg ik vanzelf honger, omdat ik doordeweeks regelmatig eet.
Ritsuka
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de 8ergrond van je mobiel/iPod/weetikveelwat ETEN zetten.
12 jaar geleden
Je doet VWO.
Heb je ook ouders?

Letten die niet op wat je eet?
Ontbijt?
Avondmaaltijd?

Heb je ook vrienden, vriendinnen, klasgenoten?
Die eten toch ook, [meestal te vaak en te veel en
te ongezond, maar dat is een andere kwestie]
Vraag of zij een beetje op jou letten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niemand let op wat ik eet