Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang kan ik een broodje gegrilde kip op werk bewaren?

Vanochtend op station een broodje gegrilde kip gekocht. Deze heb ik in mn tas bewaard, kan ik dit nu nog eten?

een jaar geleden
1.9K
tinus1969
een jaar geleden
Tegen de tijd dat er antwoord komt is het broodje sowieso bedorven. Heb je al geroken? Ps ik zou dit niet meerveten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

ja hoor kan prima
(Lees meer...)
een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
Argumenten?
Jade1288
een jaar geleden
Kip was gemarineerd dus rook niet heel raar. Proefde alleen maar kruiden dus vanmiddag gegeten. Nu hopen dat alles goed gaat.
Joepie123
een jaar geleden
als het normaal smaakt, ruikt en er goed uitziet is het vaak prima om te eten
Nee. Deze gegrilde kip dien je binnen 2 uur te consumeren.
Gegrilde kip is, net als elk ander gekookt voedsel, een ideaal voedingsbodem voor bacteriën die zich snel kunnen vermenigvuldigen als het voedsel op kamertemperatuur wordt bewaard.
Als het voedsel buiten de koelkast te lang staat, kan dit leiden tot voedselvergiftiging en gezondheidsproblemen.
(Lees meer...)
SimonV
een jaar geleden
Joepie123
een jaar geleden
Bewerkt vlees wordt door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) aangemerkt als 'kankerverwekkend'. Dan kun je beter niet aan het broodje beginnen
Jade1288
een jaar geleden
Het is inmiddels al ruim 28 uur geleden nadat ik het broodje at en ik voel mij nog steeds kiplekker in ieder geval

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding