Hoe houd ik mijn lunch koel en vers?

Ik heb al een tijdje het idee, dat mijn lichaam niet goed op Tarwe reageert. Daarom wil ik gaan proberen om te gaan eten nav het Clean Eating principe ( met dat aan een reactie van een mede GVer)

Het probleem is alleen dat we op kantoor geen koelkast hebben, waar ik mijn lunch kan bewaren.
Het gaat om sla, eieren, vis ( kan in blik blijven tot het laatste moment) kip, bonen, dressing en nog meer langetandenkonijnenvoer

Dus hoe houd ik het een beetje koel en vers. Ik ben van plan om het de avond van te voren klaar te maken. En pas bij de lunch alles bij elkaar te gooien.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
12 jaar geleden
Leuk om te horen dat je er aan gaan werken :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ik had er nog nooit van gehoord. maar even googlen en lezen, en dan ontdekken dat er een gegronde reden kan zitten achter mijn vermoeden dat ik en tarwe niet samen gaan. maak het de moeite waard om het te proberen.
Het zal nooit helemaal mijn levensstijl worden, daarvoor is het te plat van smaak lijkt mij. Maar als ik het zo kan worden, dat dit de basis wordt. Zodat je weer echt kan genieten van een lekkere rendang, sajoer lodeh of een goede pasta, dan doe ik het ervoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Offtopic: Je hebt ook gluten vrij zuurdesem brood. Succes
Ritsuka
12 jaar geleden
Uiteindelijk leer je de pure smaken van producten waarderen. Ik gebruik helemaal geen suiker of zout meer, en als ik nou iets van een zoet snoepje of koekje eet vind ik het niet eens meer lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zout gebruik ik toch al minimaal en echt suiker ook nauwelijks.
Maar ik zou het echt heel erg jammer vinden als ik, mijn taste voor gebak zou verliezen.... dat eens in de zoveel maanden, vind ik toch wel erg lekker. Je hebt dan helemaal geen zondig momenten meer hihihi.
En ondanks dat er wel 30 KG af kan, hoop ik echt niet meer dan 15kg. anders verlies ik al mijn mooie vrouwelijke vormen. ;-) Daarom zeg ik het zal nooit een levenstijl van me worden.
Maar als ik me er beter door ga voelen, is het de moeite om het in mij eetgewoontes daarop goed aan te passen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Gebak ben ik ook nog gek op hoor ;)
Je hoeft het ook niet strikt toe te passen, je kijkt wat je kunt doen en dat is goed. Genieten is ook belangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het is belangrijk, om te genieten..... En dat ga ik ook niet vergeten...

Het beste antwoord

Je kunt alles meenemen in zo'n draagbare koelbox/tas met diepvries koelelementen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Die zijn er ook in handig klein lunchmodel.
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja daar had ik nog niet aan gedacht dank je

Andere antwoorden (4)

Koop een koelbox of een accukoelkastje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet gewoon in een koeltas?
Daar heb je ook kleine versies van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je je producten inpakken met aluminiumfolie daardoor blijft het ook koel(er) en eventueel je boxje waar je je eten in bewaard ook inpakken met aluminiumfolie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het met deze temperatuur ook gewoon buiten bewaren, lekker koel bijvoorbeeld in het mandje van je fiets of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar zat ik ook aan te denken... Op de richel onder mijn raam... Maar ik hoop het langer vol te houden dan de winter...