Niet als speeksel natuurlijk, maar alles dat je mond ingaat wordt door je lijf verwerkt: bijvoorbeeld gebruikt als bouwstof of opgeslagen als vet, en wat niet bruikbaar is verlaat je lijf via de urine of ontlasting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Speeksel is slijm wat gewoon in je maag verteerd wordt. Het water wat er in zit wordt net zoals al het andere vocht dat je doorslikt grotendeels opgenomen in je maag en vooral darmen. Op een bepaald moment zal dat door je nieren uirgescheiden worden. Maar nee, het speeksel wordt niet in een keer magisch urine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoi! Misschien een stomme vraag maar er veranderd toch niks met je dna??